Announcement

Collapse

Looking for a User App or Add-On built by the NinjaTrader community?

Visit NinjaTrader EcoSystem and our free User App Share!

Have a question for the NinjaScript developer community? Open a new thread in our NinjaScript File Sharing Discussion Forum!
See more
See less

Partner 728x90

Collapse

Configurar alerta de un indicador que me han progrado

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Configurar alerta de un indicador que me han progrado

    Buenos días,
    He contratado a un desarrollador para que me hiciera un indicador (PatronR4) cuya función es revisar que se cumplan ciertas condiciones en dos gráficos de temporalidades diferentes y en el caso de que se cumplan pinte un punto en la vela actual. Cada vez que se pinta el punto me salta también una alerta sonora pero no puedo configurarla para que se rearme o salte un popup,... Esa alerta me aparece en las propiedades del indicador (ver captura de pantalla 1). He probado a configurar una alerta aparte de la que me programó el desarrollador para que salte un pop up cuando el cierre de la barra sea igual al Indicador plot (ver captura de pantalla 2) pero no funciona. No se si tengo que modificar el código, si tengo que eliminar la parte de la alerta del código para que me funcione la alerta que pongo yo aparte,.... He intentado de todo pero nada. Adjunto capturas del código por si sirve de ayuda. Agradecería que alguien me ayudara con este tema. Lo único que necesito es que se pueda rearmar la alerta. ¿Cómo tendría que hacer?
    El desarrollador se desentiende completamente y no me quiere ayudar.

    Muchas gracias de antemano.
    Saludos,


    Click image for larger version

Name:	Configuración Alerta Actual.jpg
Views:	113
Size:	38.6 KB
ID:	1251866Click image for larger version

Name:	Configuración alerta aparte.jpg
Views:	104
Size:	54.0 KB
ID:	1251867

    Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	92
Size:	8.6 KB
ID:	1251868

    Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	91
Size:	3.9 KB
ID:	1251869

    Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	93
Size:	8.6 KB
ID:	1251870​​​




    #2
    Hola Tibucan,

    Gracias por escribirnos hoy.

    Tenemos capacidad limitada para proporcionar soporte de plataforma en español; sin embargo, hemos encontrado que este sitio https://www.deepl.com/es/translator puede traducir el inglés al español con buena calidad. Por favor copie nuestra respuesta y luego navegue al sitio que le colocamos para pegar la respuesta en el cuadro hacia la izquierda.
    • Tenemos una mayor capacidad para atenderle en español a través del correo electrónico. Si prefiere continuar en español, por favor contáctenos por correo electrónico en Support[AT]NinjaTrader[DOT]com.
    ​I am sorry to hear that the developer is no longer assisting you with this script. Based on your screenshots, the script is simply using PlaySound() when the condition is met. What you could do if you want to have an actual alert that is logged and has rearm settings is use Alert() and RearmAlert() in the script:As for modifying the script to do this, unfortunately in the support department at NinjaTrader it is against our policy to create, debug, or modify, code or logic for our clients. Further, we do not provide C# programming education services or one on one educational support in our NinjaScript Support department. This is so that we can maintain a high level of service for all of our clients as well as our associates.

    That said, through email or on the forum we are happy to answer any questions you may have about NinjaScript if you decide to code this yourself. We are also happy to assist with finding resources in our help guide as well as simple examples, and we are happy to assist with guiding you through the debugging process to assist you with understanding unexpected behavior.

    You can also contact a professional NinjaScript Consultant who would be eager to create or modify this script at your request or assist you with your script. The NinjaTrader Ecosystem has affiliate contacts who provide educational as well as consulting services. Please let me know if you would like our NinjaTrader Ecosystem team to follow up with you with a list of affiliate consultants who would be happy to create this script or any others at your request or provide one on one educational services.

    Please let us know if we may be of further assistance.​
    Emily C.NinjaTrader Customer Service

    Comment

    Latest Posts

    Collapse

    Topics Statistics Last Post
    Started by MacDad, 02-25-2024, 11:48 PM
    8 responses
    171 views
    0 likes
    Last Post NinjaTrader_Erick  
    Started by alancurry, Today, 06:53 AM
    0 responses
    3 views
    0 likes
    Last Post alancurry  
    Started by Juanhuisman, Today, 06:51 AM
    0 responses
    2 views
    0 likes
    Last Post Juanhuisman  
    Started by sidlercom80, 10-28-2023, 08:49 AM
    173 responses
    2,338 views
    0 likes
    Last Post intelligenttrader  
    Started by ArkansasClint, 04-25-2024, 09:28 AM
    1 response
    23 views
    0 likes
    Last Post Leafcutter  
    Working...
    X